loading...
عکس,عکس بازیگران,عکس جدید,جدیدترین عکس های بازیگران
سعید بازدید : 744 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

ایسنا - درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند/ تقابل با لخویا تاکتیک ...

13 دقیقه قبل ... سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی‌های تیم لخویا را آنالیز کرده است.

درخشان بدشانسی ها مرا اذیت می کند مقابل-ایسنا|لاودان

3 دقیقه قبل ... یورونیوز، رژیم صهیونیستی را چوپان دروغگو خواند · درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند/ مقابل لخویا موفق می‌شویم · پرداخت وام در بانک ها متوقف شد.

درخشان بدشانسی ها مرا اذیت می کند مقابل - ایسنا|نیازنگار

درخشان بدشانسی ها مرا اذیت می کند مقابل - ایسنا|نیاز نگار.

درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند/ مقابل لخویا موفق می‌شویم - خبر 247

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی‌های تیم لخویا را آنالیز کرده است.

درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند/ مثل دیدار با صبا باشیم مقابل ...

4 دقیقه قبل ... سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی‌های تیم لخویا را آنالیز کرده است.

شاه محمدي دستيار جديد کاظمي | ورزش 3

16 دقیقه قبل ... آخرین اخبار. درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند ... فنونی زاده: دو ایراد به درخشان وارد است ... آنچلوتی: مودریچ مقابل بارسا درنوکمپ بازی میکند.

درخشان: یک قدم هم عقب نمی‌گذارم تا مرا بردارند/ جانشینم تضمین می‌دهد ...

2 روز پیش ... حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با صبای قم که ... محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد.

نصب فوتبال | گلچین

درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند. درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند : درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند سرمربی تیم فوتبال ;...

درخشان: يک قدم عقب نمي‌گذارم تامرا بردارند/ جانشينم تضمين موفقيت ...

3 روز پیش ... حتي يک قدم هم عقب نمي‌گذارم تا مرا بردارند! ... مثلا پيام صادقيان به محض اينکه از دوران محروميت خارج شد، مصدوم شد که اين بدشانسي من است و اينها من را اذيت کرد. ... درخشان در پايان گفت: حرفمان اين است پرسپوليس بهتر بازي مي‌کند.

درخشان: فرگوسن هم چند سال ناکام بود ؛ نمی‌روم تا مرا بردارند

3 روز پیش ... حتی یک قدم هم عقب نمی‌گذارم تا مرا بردارند. ... آن استقبال می‌کنند و بدی آن هم این است که اگر نتیجه نگیرد، بعد از چند ... مثلا پیام صادقیان به محض اینکه از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد.

پسر درخشان:پدرم امروز استعفا می‌دهد - افکار نیوز|بی نیاز

درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند/ تقابل با لخویا تاکتیک خاصی می‌خواهد · تأخیر ۴۲ نفر از نمایندگان در پنجمین جلسه بررسی بودجه · شکایتی از دانشگاه ایرانیان ;...

تمرینات ملوان تا سه شنبه تعطیل شد - باخبران

1 دقیقه قبل ... درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند/ تقابل با لخویا.. درخشان: بدشانسی‌ها مرا ... آنچلوتی: مودریچ مقابل بارسا درنوکمپ بازی میکند · انتصاب های جدید در ;...

حجت الاسلام رئیسی: کارنامه دستگاه قضا در برخورد با مواد مخدر درخشان ...

درخشان: بدشانسي‌ها مرا اذيت مي‌کند [ (آخرین خبرهای ورزشی) ] · درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند/ مثل دیدار با صبا باشیم مقابل لخویا موفق می‌شویم [ (پویش خبری) ] ;...

مدیرعامل باشگاه سایپا تغییر کرد - ایران ما

2 دقیقه قبل ... ... درخشان: بدشانسی‌ها مرا اذیت می‌کند · اظهارات وزیر کشور درباره ریزگردها ... «کیم جونگ اون» ارتش را برای مقابله با واشنگتن و سئول آماده می‌‍کند ;...

درخشان: یک قدم عقب نمی‌گذارم تا مرا بردارند - پارسینه

3 روز پیش ... به گزارش پارسینه، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی ... به خوبی از آن استقبال می‌کنند و بدی آن هم این است که اگر نتیجه نگیرد، بعد از چند هفته ... دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد.

درخشان: یک قدم هم عقب نمی‌گذارم تا من را بردارند - خبرگزاری ورزش ایران ...

3 روز پیش ... به گزارش خبرگزاری ایپنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس - صبای قم ضمن ... او را اخراج نمی‌کنند برای اینکه به او پول داده‌اند اما چون من پول نمی‌گیرم، اینطور برخورد می‌کنند. ... این مسائل به علاوه بدشانسی باعث شد تا پرسپولیس نتیجه نگیرد. .... نژادفلاح: مشکلات جانبی باشگاه را اذیت می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی وارش - از شاخ و شانه کشیدن قلعه نویی برای کی ...

2 روز پیش ... همچنین درخشان هم با بیان اینکه فرگوسن پس از 4-5 سال ناکامی در منچستر ... البته پیروزی مقابل استقلال، هم جایگاه گسترشی‌ها را بهتر می‌کند و هم روحیه .... دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد.

حذفی کاپ - درخشان: فرگوسن هم چند سال ناکام بود ؛ نمی‌روم تا مرا بردارند

2 روز پیش ... درخشان: فرگوسن هم چند سال ناکام بود ؛ نمی‌روم تا مرا بردارند. ... به خوبی از آن استقبال می‌کنند و بدی آن هم این است که اگر نتیجه نگیرد، بعد از چند هفته ... از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد.

کاپ | درخشان: تارتار بی انصافی نکند و فیلم بازی را دوباره نگاه کند ...

1 روز پیش ... پرسپولیس یکی از روزهای خوبش را پشت سر گذاشت اما بدشانسی ها دست از ... فشار روحی و روانی روی بازیکن ما خیلی زیاد است و ما را خیلی اذیت می کند. ... صبا،با 10 پیشکسوت درباره پرسپولیس صحبت کردم/هیچ هواداری من را تهدید ;...

درخشان:این گره و بدشانسی بالاخره تمام می شود/نژادفلاح تلاش می کند ...

1 روز پیش ... حمید درخشان پیش از تمرین امروز با حضور در جمع بازیکنان از تلاش و بازی خوب آنها قدردانی کرد. به گزارش کاپ و به نق.

درخشان: یک قدم هم عقب نمی‌گذارم تا مرا بردارند - اخبار روز ایران

3 روز پیش ... کجای فوتبال در دنیا چنین کارهایی می‌کنند که به یک نیم‌فصل هم نرسیم. ... درخشان تاکید کرد: در بازی‌های گذشته اشتباهات داوری و بدشانسی گریبانگیر ما ... متاسفانه از شانس بد من چنین مسائلی به وجود آمد که این موارد ما را اذیت کرد.

یک قدم هم عقب نمی‌گذارم تا من را بردارند درخشان: می‌توانستم ۳ میلیارد ...

3 روز پیش ... کجای فوتبال در دنیا چنین کارهایی می‌کنند که به یک نیم‌فصل هم نرسیم. ... درخشان تاکید کرد: در بازی‌های گذشته اشتباهات داوری و بدشانسی گریبانگیر ما ... متاسفانه از شانس بد من چنین مسائلی به وجود آمد که این موارد ما را اذیت کرد.

درخشان: یک قدم هم عقب نمیگذارم تا مرا بردارند

حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با صبای قم که بعد از ظهر ... خوبی آن این است که هر کسی که جدید بیاید به خوبی از آن استقبال میکنند و بدی آن هم ... از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد.

درخشان: یک قدم هم عقب نمیگذارم تا مرا بردارند - اولین پایگاه اطلاع ...

... محض اینکه از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد. ... درخشان در پایان گفت: حرفمان این است پرسپولیس بهتر بازی میکند.

درخشان: هرگز استعفا نمی‌دهم | وبسایت خبری و اطلاع رسانی خبرلایو

4 فوریه 2015 ... این چیزی است که من را خیلی اذیت می‌ کند، ما ساعت ها در باشگاه کار می‌ کنیم ... به هرحال بدشانسی ها هم روزی تمام می‌ شود و ما امیدواریم که بتوانیم از هفته ;...

درخشان: حتی یک قدم به عقب نمی روم - پرتال خبری حبه

2 روز پیش ... به گزارش رویش نیوز به نقل از مهر، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی ... است که این صحبت ها ناهنجاری ایجاد می کند و ذهن بازیکنان را خراب می کند. ... دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد.

بدشانسي ها دست از سر پرسپوليس برنمي دارد - نود

1 روز پیش ... حميد درخشان در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره صحبتهاي تارتار که گفته بود پرسپوليس موقعيت ... فشار روحي و رواني روي بازيکن ما خيلي زياد است و ما را خيلي اذيت مي کند. ... اگر پیامی در این خبر اضافه شد مرا مطلع کن ;...

درخشان: یک قدم عقب نمی گذارم تا مرا بردارند - تی نیوز

2 روز پیش ... درخشان: یک قدم عقب نمی گذارم تا مرا بردارند. ... از آن استقبال می‌کنند و بدی آن هم این است که اگر نتیجه نگیرد، بعد از چند ... مثلا پیام صادقیان به محض اینکه از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت ;...

درخشان: قلبم در حال ایستادن است/ اگر حریف سه تا حمله کرده بود، اینقدر ...

22 ا کتبر 2014 ... برای رسیدن تک تک بچه‌های مصدوم لحظه شماری می‌کنم. ... اما اینکه این همه حمله کنیم و بعد روی یک توپ به آن شکل گل بخوریم واقعا آخر بدشانسی بود. ... با اینکه از نتیجه و ناراحتی هواداران بسیار ناراحت شده‌ام یک چیزی مرا بسیار خوشحال و امیدوار کرد. ... آنچه که ما را اذیت می‌کند نداشتن نفرات کافی علاوه بر آنها است.

دروازه‌بان پرسپولیس برای چهارمین‌بار به باشگاه رفت، محمدی: شاید ...

خودم هم نمی‌دانم ماجرا چیست، فعلا فقط امروز و فردا می‌کنند و شاید می‌خواهند من را اذیت کنند. در جریان این موضوع نیستم اما به اردبیل قطعا نخواهم رفت و حالا باید ببینم تا ;...

بازیکن سابق پرسپولیس با موتور مسافر کشی می‌کند! - فرارو

30 مه 2010 ... انگشتانش را ميان هم قلاب مي‌كند و به زمين چشم مي‌دوزد،« در اين سال‌ها هر كاري كردم ... اذيت مي‌شدم. ... از پروين مي‌پرسيم مي‌گويد: «چند سال پيش مرا در خيابان ديد و ديدارمان در حد همان سلام و عليك بود .... درخشان: بدشانسی دست از سرما برنمی‌دارد.

کودک معلول: خدا منو اینطوری آفریده | 55 آنلاین

7 ساعت قبل ... مادربزرگ که در را باز می‌کند، چشمم به حدیثه می‌افتد. .... می‌گفتم که این بچه من است و وسایل اینجا برای همه است و تو حق نداری دختر مرا اذیت کنی. ... را بشناسید · سرقت اطلاعات اندرویدی‌ها با گوشی خاموش · آقاي درخشان بدشانسي هم حدي دارد!

درخشان: یک قدم عقب نمی گذارم تا مرا بردارند - پارسینه

3 روز پیش ... به گزارش پارسینه، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی ... اینکه از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد. ... مهر نوشت درخشان در پایان گفت: حرفمان این است پرسپولیس بهتر بازی می‌کند.

آخر بدشانسی هستیم؛ درخشان: باور نمی کنم به سایپا باختیم-قلبم در ...

22 ا کتبر 2014 ... آخر بدشانسی هستیم؛ درخشان: باور نمی کنم به سایپا باختیم-قلبم در حال ایستادن است! ... با اینکه از نتیجه و ناراحتی هواداران بسیار ناراحت شده ام یک چیزی مرا بسیار ... آنچه که ما را اذیت می کند نداشتن نفرات کافی علاوه بر آنها است.

درخشان: يک قدم عقب نمي‌گذارم تا مرا بردارند+عکس

1 روز پیش ... درخشان: يک قدم عقب نمي‌گذارم تا مرا بردارند+عکس. ... به خوبي از آن استقبال مي‌کنند و بدي آن هم اين است که اگر نتيجه نگيرد، بعد از چند هفته همه ... اينکه از دوران محروميت خارج شد، مصدوم شد که اين بدشانسي من است و اينها من را اذيت کرد.

Football.ir - اخبار فوتبال : «کریم باوی»

کمر و پایم مرا اذیت می کند. ... عبدی: امیدوارم بدشانسی‌های پرسپولیس تمام شود ... درخشان: پرسپولیس روز بزرگی را پشت سرگذاشت؛ صبا اتوبوسی دفاع می‌کرد ;...

90tv.ir :: درخشان:دیگر در مورد تیم ملی صحبت نمی کنم

27 ژانويه 2015 ... ... فخرالدینی: به خاطر سرما نتوانستیم خوب بازی کنیم; ۱۷:۳۸ بیک‌زاده: تماشاگران با سنگ و فندک مرا زدند! ..... به گزارش وبسایت نود ، حمید درخشان در پایان تمرین پرسپولیس در جمع ... بدشانسی پیش آمده و این اتفاقات رخ داده است. ... منظم و مرتبی ندارد و اینکه در یک تورنمنت معتبر ما را اذیت می‌کند ناراحت کننده است.

درخشان: پرسپولیس مثل بچه سر راهی شده خبر ورزشی - دانلود فیلم جدید ...

1 روز پیش ... او که فشار زیادی را تحمل می کند و در جریان مذاکره باشگاه با گزینه های جانشینی اش قرار دارد، در گفتگو با برنامه ورزش و مردم دلیل اصلی ... فشار روحی و روانی روی بازیکن ما خیلی زیاد است و ما را خیلی اذیت می کند. ..... کاپ | درخشان:مصدومیت حسینی را به بدشانسی های حمید درخشان . .... مشخصات مرا به خاطر بسپار.

ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران - درخشان: اگر 3 ...

3 روز پیش ... درخشان: اگر 3 میلیارد می گرفتم کسی نمی توانست به من دست بزند | کادر سابق ... که الان می خواهد جای من در این پست بنشیند آیا گارانتی می دهد تیم مرا موفق کند؟ ... اشتباهات داوری و بدشانسی اگر نبود الان اصلا این بحث ها وجود نداشت ولی .... آنقدر مهم نیست که همه جا اعلام کرده اند | زوج من و خسرو تمام تیمها را اذیت می کند.

از درخشان تشکر می کنم ولی من از جنس پرسپولیس نیستم

متأسفانه بلاتکلیفی باشگاه راه‌آهن خیلی مرا اذیت کرد البته جا دارد از مجموعه ... جا به هواداران قول داده و تأکید می‌کنم که نگران هیچ حاشیه‌ای از جانب وحید طالب‌لو نباشند.

توجيه درخشان بعد ازباخت هاي پي درپي - پایگاه خبری پیک خبر

31 ژانويه 2015 ... ایسنا ، حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی بود. ... که از آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌ها و بازیکنان فوتبال استفاده می‌کنند. ... ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند و روی یک بدشانسی گل دریافت کردیم. ... شاید به خاطر انتقادهای من نام من را هم از تیم ملی خط بزند.

اذیت - آکاایران

اوباما: رنگ پوستم گاهی اوقات مرا اذیت کرد / مشرق نیوز ... مردم را گران کردن چند باره اذیت می‌کند نه حذف پردرآمدها ..... نمی‌دانم دلیل این همه بدشانسی چیستواقعا خودم هم نمی‌ دانم دلیل این همه بدشانسی چیست. ... درخشان: هرگز استعفا نمی‌دهم / خبرگذاری بولتن.

فروزان: کی‌روش دیگر مرا دوست ندارد/ این بار مقابل استقلال اذیت نشدم

29 نوامبر 2013 ... ... بود و ما سوار بر بازی بودیم اما بدشانسی گریبانگیرمان شد و نتوانستیم پیروز شویم. ... از سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم که مانند بازی با پرسپولیس مرا به عنوان ... مقابل استقلال همیشه جهنم را جلوی چشمم دیده‌ام اما امروز زیاد اذیت نشدم و کمتر این اتفاق افتاد. ... درخشان: به تیمم افتخار می‌کنم و تابع تصمیم باشگاه هستم.

تنهای تنها - پیردادزهی کوشه

4 آگوست 2013 ... ای کاش دست سرنوشت ساز نام مرا بر دفتر گیتی نمی نوشت خلقت من در این ... درخشان: این گره و بدشانسی بالاخره تمام می شود/نژادفلاح تلاش می کند ... حمید درخشان: بارسلونا هم ممکن است چند بازی را نبرد/تغییر و تحولات اذیت مان می کند

روزنامه ایران ورزشی

6 روز پیش ... حمید درخشان همانطور که تا امروز با خوش شانسی روی نیمکت پرسپولیس نشسته، همچنان شایعه‌ها را پس می‌زند و پیش می‌رود. ... نام‌شان می‌گوید: «این صحبت‌ها را کسانی مطرح می‌کنند که می‌خواهند آرامش و ... مخصوصا برای ما که در این مدت خیلی اذیت شده بودیم. فشار زیادی روی تیم بود اما بچه‌ها با تمام وجودشان جنگیدند و بدشانسی هم ;...

فوتبال - روزنامه گل - سرفصل

5 روز پیش ... يك ليدر در چشم درخشان نگاه كرد و گفت ... همد‌لي ما خيلي‌ها را اذيت مي‌كند‌ ... 35 هزار نفر تماشاگر حضور داشتند و مرا تشويق كردند براي من مهم بود تا اينكه يك گروه عليه ..... وقتي پرسپوليس خوب بازي مي‌كند و درخشان هم آخرين بازي را برده، فكر نمي‌كنم .... در بازي‌هاي بعدي هستيم و اگر بدشانسي و اشتباهات سهوي داوري گريبان ;...

بدشانسي ها دست از سر پرسپوليس برنمي دارد

1 روز پیش ... حميد درخشان در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره صحبتهاي تارتار که گفته بود پرسپوليس موقعيت ... فشار روحي و رواني روي بازيکن ما خيلي زياد است و ما را خيلي اذيت مي کند. ... اگر پیامی در این خبر اضافه شد مرا مطلع کن ;...

گوتی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

3 جولای 2014 ... ... دروازه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا خوشحال نیست و این مرا اذیت می کند . .... با یک مصدومیت ناگهانی هنگام گرم کردن مواجه شد و با بد شانسی بازی را ;...

فریاد درخشان با عصبانیت: دیگر عباس زاده را با آرایش نمی بینید / من ...

29 ا کتبر 2014 ... مسابقات فوتبال حمید درخشان , اخبار ورزشی , سوشا مکانی,سرمربی ... مرا اینجا دعوت کردید که توی "ماهی‌تابه" سرخ کنید؟ ... (حرفمان را قطع می‌کند) پیام صادقیان که بعد از آن محرومیت دیگر واقعاً .... محرومیت، مصدومیت و همین مسئله سربازی حسین ماهینی واقعاً آخر بدشانسی بود. ..... نیلسون در آسانسور یک خانم را اذیت کرد؟

عدالت برای حسین درخشان وبلاگ - نظرات بینندگان

مرا مثل خیلی‌های دیگر مامور جمهوری اسلامی می‌دانستید، چون چهارتا مطلب در نقد ... تو و سینا برای وزارت خارجه بریتانیا کار می‌کنید، او را اذیت و مسخره کرده‌اند، چه می‌کنی؟ ... سی بریتانیایی همان‌قدر در راستای منافع دولت گرداننده‌اش عمل می‌کند که پرس تی. ..... و شاید بد شانسی حسین این بود که بین این دو اتفاق، یعنی برگشت فلسفی و بعد ;...

درخشان: پروین به پرسپولیس روحیه داد | نظر نیوز

حميد درخشان سرمربي پرسپوليس بعد از پيروزي مقابل پديده عنوان کرد با وساطت ... در این هفته ها خیلی اذیت شده بودیم. ... هم در هر بازی موقعیتهای زیادی داشتند که خوشبختانه در این بازی بالاخره بدشانسی دست از سر تیم ما ... اما من می دانم که او تمام تلاشش را در زمین می کند که بهترین باشد. ... مرا از دیدگاه‌های پس از این با رایانامه آگاه کن.

پرسپولیس بچه سرراهی شده است/ در مورد عملکرد تیم بی‌انصافی می‌کنند

2 روز پیش ... به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان در مورد اظهار نظر مهدی تارتار که ... تیم بک روز خوب است اما بدشانسی از سر تیم دست بردار نیست و متاسفانه توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌‍شود. ... لازم را ندارند، آنهم به خاطر اینکه تغییر و تحولات خیلی آنها را اذیت کرد. ... برزای: از زمان دایی پرسپولیس مرا می‌خواست مشرق - 6 ساعت قبل.

1Varzesh - گفتگوی خواندنی با مسعود جمشیدی / به خاطر خانواده‌ام پاکِ ...

26 ژانويه 2015 ... فقط همین فرهاد شیخ‌ریحانی من را خیلی در تمرین اذیت می‌کرد. چون راه کشتی گرفتن با من ... از بدشانسی کشتی من به روس‌ها داده شد. من پشتوانه نداشتم.

درخشان: یک قدم عقب نمی‌گذارم تا مرا بردارند - صدای قزوین

3 روز پیش ... به گزارش پارسینه، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی ... اینکه از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد. ... مهر نوشت درخشان در پایان گفت: حرفمان این است پرسپولیس بهتر بازی می‌کند.

آزاده نامداری

تنها چیزی که خیلی حالم را خوب می کند فیلم دیدن و کتاب خواندن است. ..... بعضی اوقات برای اینکه من را اذیت کنند سوسک را به من نشان می‌دادند و می‌گفتند که شکلات .... قسم به آسمان وطارق آن،طارق همان ستاره ی درخشان است،که هرشخصی را البته مراقب ..... دادم که درست است بدشانسی آوردید، اما بدشانسی بدتر این بود که من هم آن برنامه را دیدم.

هزار بار عذرخواهی برای رفتن به استقلال ! - جوان ایرانی

20 نوامبر 2014 ... بعدها تاریخ از مراسم پاشایی بیشتر تعریف و تمجید می‌کند. ... بازی می‌کنم ظاهراً بدشانسی‌های حمید درخشان و پرسپولیس تمامی ندارد. .... حاضرم هزاران بار دیگر از آنها بابت رفتن به استقلال عذرخواهی کنم تا مرا از ته دل‌شان ببخشند. .... خودروی زرد رنگ به آزار و اذیت زنان می پرداخت · دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید عسکری به ;...

حدادی: اهدای مدال به روحانی برای تسهیلات نبود - ایران اکونومیست

14 ا کتبر 2014 ... من هم چون فقط تمرین می‌کنم و زیاد اهل تفریح نیستم بیشتر اذیت می‌شوم. *در همان اردو هم ... در مجموع من معتقدم محمد صمیمی و امین نیکفر باید مدال می‌گرفتند اما بدشانسی آوردند. *نظرت در مورد ... آنقدر مرا اذیت کرده بودند که همه می گفتند چرا این‌قدر ناراحت هستی؟ وقتی همه به .... شعار علیه درخشان در ورزشگاه آزادی · کودکان را ;...

پرسپولیس زلزله | وطن فان | مجله و آرشیو تفریحی ، سرگرمی وخبری

حمید درخشان از تمام جزئیات و اتفاقات باخبر است‌؛ اینکه باشگاه پرسپولیس با برانکو ... ختم کلام اینکه تمام تلاشم را می‌ کنم کارم را انجام بدهم تا زمانی که مرا بردارند. ... در برابر ملوان هم اسیر ناداوری و بدشانسی شدیم. ..... قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس را مشکلات جانبی اذیت می‌کند و باید این مشکلات از کنار ;...

درخشان: خوشحالم تیمم بدون اشتباه و متنوع بازی می کند/قلبم در حال ...

22 ا کتبر 2014 ... درخشان تصریح کرد: بدشانسی های ما برای این بازی یکی دو تا نبود. ... با اینکه از نتیجه و ناراحتی هواداران بسیار ناراحت شده ام یک چیزی مرا بسیار خوشحال و امیدوار کرد. ... آنچه که ما را اذیت می کند نداشتن نفرات کافی علاوه بر آنها است.

درخشان: یک قدم عقب نمی‌گذارم تا مرا بردارند - بازدید از صفحه اول

2 روز پیش ... درخشان: یک قدم عقب نمی‌گذارم تا مرا بردارند. ... صادقیان به محض اینکه از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد. ... مهر نوشت درخشان در پایان گفت: حرفمان این است پرسپولیس بهتر بازی می‌کند.

titreno.ir | تیترنو - درخشان: یک قدم عقب نمی‌گذارم تا مرا بردارند

3 روز پیش ... به گزارش پارسینه، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی ... اینکه از دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد. ... مهر نوشت درخشان در پایان گفت: حرفمان این است پرسپولیس بهتر بازی می‌کند.

جشن ازدواج عجیب زوج‌های تایلندی در تابوت + تصاویر | فرهنگ نیوز

3 روز پیش ... ... در تابوت برگزار کردند، چرا که معتقدند این اقدام بدشانسی را از آنها دور می‌کند. ... برای او عشق واقعی و رفاه به ارمغان آورده و اذیت و آزار را از آنان دور نگاه می کند. .... مرا در وادی السلام دفن کنید+عکس ... از شام آخر درخشان تا جدال صدرنشینی.

درخشان: فرگوسن هم چند سال ناکام بود ؛ نمی‌روم تا مرا بردارند | های یو - خانه

2 روز پیش ... مهر نوشت: حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با ... از آن استقبال می‌کنند و بدی آن هم این است که اگر نتیجه نگیرد، بعد از چند هفته همه ... دوران محرومیت خارج شد، مصدوم شد که این بدشانسی من است و اینها من را اذیت کرد.

tajrobeh

کجای فوتبال در دنیا چنین کارهایی می‌کنند که به یک نیم‌فصل هم نرسیم. در اینجا همه ... درخشان تاکید کرد: در بازی‌های گذشته اشتباهات داوری و بدشانسی گریبانگیر ما شده بود. ... متاسفانه از شانس بد من چنین مسائلی به وجود آمد که این موارد ما را اذیت کرد. ... نژادفلاح هم مرا در جریان این اتفاق گذاشت که قرار است چنین مسائلی به وجود آید.

اندروگت - آزار و اذیت دختر جوان توسط 6 پسر در شهرقدس

10 ژانويه 2015 ... آزار و اذیت وحشیانه زن جوان در جاده تلو/ زن قربانی: با تهدید چاقو مرا ساکت کردند ... فرق شما با کی‌روش این است آقای درخشان! ..... وقتی اما واتسون دلبری می کند! .... نامزد 28 ساله جانی‌دپ عامل بدشانسی این بازیگر هالیوودی + عکس ;...

عدالت برای حسین درخشان | وبلاگ رسمی خانواده و دوستان حسین درخشان ...

مرا مثل خیلی‌های دیگر مامور جمهوری اسلامی می‌دانستید، چون چهارتا مطلب در نقد ... تو و سینا برای وزارت خارجه بریتانیا کار می‌کنید، او را اذیت و مسخره کرده‌اند، چه می‌کنی؟ ... سی بریتانیایی همان‌قدر در راستای منافع دولت گرداننده‌اش عمل می‌کند که پرس تی. ..... و شاید بد شانسی حسین این بود که بین این دو اتفاق، یعنی برگشت فلسفی و بعد ;...

اردیبهشت 1390 - کانون مهدویت سنا

پاک ترین هوای دنیا، هوایی است که هر لحظه، دلمان هوای تو را می کند. ... به کفشهای پاره اش نگاه میکرد. ..... يك‌ روز پيامبر اكرم(ص) بر ما وارد شد در حالي‌ كه‌ نور صورتش‌ مثل‌ ماه‌ درخشان‌ بود و خوش‌حال‌ بود. .... عرض كردم: مولاي من شر آن كه مرا اذيت مي‌كند، رفع كن. .... روستا زاده پیر جواب داد: از کجا میدانید که این از خوش شانسی من بوده یا از بد شانسی ام ؟

آذر ۸٥ - آناپورنا

17 دسامبر 2006 ... و اكنون با اينكه خيلي ناچيز و حقير اما اين صعود را تقديم ميكنم به اين دو دوست عزيز. ... تنها بد شانسي ما اين بود كه درست هم زمان با فرود هوا دوباره اما با شدت زيادی مه آلود شد . ... همه جا درخشان و زيباست. ... زياد ارتفاع نگرفته بوديم كه باز سرما انگشتان آسيب ديده مرا اذيت كرد طوري كه از خير باتوم گذشتم اونا رو بستم به ;...

الواترا | شبکه اجتماعی ورزشی

حمله درخشان به گزینه های سرمربیگری پرسپولیس/بروید ببینید قطبی در ... از عملکرد تیمش دفاع کرد و باز هم بدشانسی را عامل نرسیدن به پیروزی دانست. ... به صراحت می‌گویم به این تیم افتخار می‌کنم چون حریف 90 دقیقه دست و پا می‌زد ... همچنین سرما نیز بازیکنان ما را اذیت کرد اما هر چه در توان داشتند،‌ گذاشتند. .... مرا بخاطر بسپار.

بدون تعارف با شاهکار بینش‌پژوه: ادامه کنسرت‌ها و ... - گزیده‌ها - Kodoom

11 سپتامبر 2014 ... ... اما هنوزنه تکنیک های سینمایی این امکان را ایجاد می کند ونه به لحاظ عقلانی امکان عملی دارد. ... به وطن می گوید "تنها یک امید و روزنه به بهتر شدن مرا به وطن بازگرداند" · " بدون تعارف" با .... درخشان: بدشانسی دست از سرما برنمی‌دارد ... حمید درخشان:بارسلونا هم ممکن است چند بازی برنده نباشد/تغییر و تحولات اذیت مان می کند.

ورزشی - روانشناسی آوا

28 سپتامبر 2009 ... مشکل دیگر که سالها مرا اذیت می کند کفش هایم است که هنوز نتوانسته ام .... اما روز فینال جام 98، روز آغاز بد شانسی و ناکامی های گلزن قهار برزیلی بود. ... حساب بیاورند که پس از بهبودی نسبی اش و حضور درخشان در جام جهانی ایتالیا را به ;...

سردار آزمون: قلعه نویی کاشف من نبود/ فوتبالیست‌ها آبرو می‌برند و ...

30 ژانويه 2015 ... وی درباره کسانی که ادعا می‌کنند او را کشف کرده اند، اظهار کرد: آقای قلعه ... کاشف اصلی بنده آقای محمدی بود که جا دارد از او تشکر کنم که مرا به فوتبال ایران معرفی کرده است. ... وقتی حین بازی با قطر مصدوم شدم خیلی اذیت شدم و درد زیادی کشیدم. ... من به آقایان درخشان و قلعه نویی احترام می‌گذارم و جوابیه‌ای برایشان ندارم.

پسران آفتاب

ژنرال بکي ‌سل بلافاصله پس از اين اظهارات مکثي مي‌کند و رو به خبرنگاران مي‌گويد شوخي ... اگر بدشانسی یا مصدومیت سراغ او نیاید، می توانیم شاهد تولد یكی از ستارگان تمام اعصار باشیم. ... روزی كه می باختم، آنها آنقدر مرا اذیت می كردند تا گریه می كردم. ... مسی در پیروزی درخشان ۰-۳ بارسلونا در برنابئو هم نقش بزرگی داشت، ولی به دلیل ;...

درخشان: چرا باید در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم؟

8 ژانويه 2013 ... چمن مصنوعی بازیکنان را اذیت می کند و میزان مصدومیت را بالا می برد اما در چمن طبیعی ... درخشان در پایان گفت: اگر قهرمان جام حذفی نشویم، فقط بد شانسی آورده ایم. ... عنايتى: نه مرا دندان پوسيده بنامند نه پيام تبريک بدهند - ‏۱۳۸۹/۰۲/۰۴.

درخشان:می خواهیم باشکست پیکان ازبحران خارج شویم [بایگانی] - نودهشتیا

وی افزود: در چند هفته گذشته خیلی اذیت شدیم. ... درخشان ادامه داد: همه فوتبال را می فهمند و می دانند که داماش چگونه بازی می کند. ... وی درپاسخ به این سوال که آیا توصیه پذیر خواهد بود یا خیر خاطر نشان کرد: شخصیت مرا می شناسید. ... به هیچ عنوان چهره یک تیم مغلوب را نداشت و به خاطر بدشانسی نتیجه نگرفت، در بازی با مس هم در شهر کرمان خوب ;...

تیر 1387 - پایگاه اطلاع رسانی فوتبال جنوب FOOTBALL JONOOB

17 جولای 2008 ... براي همين بود كه وقتي امير قلعه‌نويي مربي استقلال شد، ديگر مرا نخواست و رفتم فولاد. .... بله، فعلاً كه بدشانسي آورده و مصدوم است. ...... شايد مجتبي محرمي از بيماري‌اش زياد ناراحت نباشد، اما موضوعي هست كه حسابي او را اذيت مي‌كند. .... آن زمان هم وقتي مشكلاتي پيش آمد با امثال درخشان، پنجعلي و چنگيز اين كار را كردند.

خواننده پاپ در بستر بیماری سرطان /دعایش کنید - شهرخبر

22 دسامبر 2014 ... اگر مردم هم بخوان فراموش نکنن (یه لوک بد شانسی مث اباذری) پیدا میشه ..... «متاسفانه سلیقه مردم در هنر مرا اذیت می‌کند»حامی: اگر از ایران بروم، به دلیل ;...

درخشان: باور کنید قلبم در حال ایستادن است - سایت | stop4fun.ir

22 ا کتبر 2014 ... بدشانسی‌های ما برای این بازی یکی، دو تا نبود. همین که ... با اینکه از نتیجه و ناراحتی هواداران بسیار ناراحت شده‌ام یک چیزی مرا بسیار خوشحال و امیدوار کرد. خوشحالی من از ... آنچه که ما را اذیت می‌کند نداشتن نفرات کافی علاوه بر آنها است.

عاشقان حسینی - ازدواج موقت 2

در همسایگی شرکتی که درش کار میکنم دفترخانه ای بود که صبح ها وقتی با اتوبوس ... تعارف کرد رفتم تو گفتم سپیده من کجاست گفت از بد شانسی شما که یک ساعت .... هستم یکسال پیش من در شرایط بسیار بد اقتصادی بودم و مشکل مالی شدیدا مرا اذیت می ..... احـکـام درخشان اسلام در عین اصالت و درستى , جوابگوى خواسته هاى طبیعى و ;...

تیم ملی امروز کجا تمرین می کند؟ | لیگ - اخبار لیگ

21 ژانويه 2015 ... درخشان در گفت وگو با خبرنگاران در مورد بازی آ… ... قلعه نویی: عده‌ای ما را اذیت کردند تا… ... تیم ملی امروز کجا تمرین می کند؟ ... مرا به خاطر بسپار.

حمید درخشان:بارسلونا هم ممکن است چند بازی را نبرد/تغییر و تحولات ...

مرا به خاطر داشته باش: توضيح بيشتر .... (0 کلیک) درخشان :امیدوارم بزودی بدشانسی‌ها تمام شود/ از عملکرد تیم راضی هستم · 1 · (0 کلیک) ..... (0 کلیک) حمید درخشان:بارسلونا هم ممکن است چند بازی را نبرد/تغییر و تحولات اذیت مان می کند · 1 · ( 0 کلیک) ;...

خبر خوان - فقط درخشان می تواند تیم را نجات دهد / به خاطر حمیدخان هم که ...

12 فوریه 2015 ... مرزبان عامل اخراج درخشان /شوک بزرگ در انتظار پرسپولیس .... فنی شرایط خوبی داریم و تنها با بدشانسی محض توپ‌هایمان توی گل نمی‌رود. ... ما شرمنده هواداران هستیم و می‌دانیم که تا چه اندازه اذیت شده‌اند. ... صراط: فریدون زندی شایعه مصدومیتش را تکذیب می کند و می گوید از سه شنبه در تمرینات استقلال حاضر می شود.

حدادی: کجا بهتر از ایران؟ - سلطان قلبها

24 ا کتبر 2014 ... ... ی بد شدیدا گرفته خدایا به روی درخشان مهدی به زلف سیاه و پریشان مهدی به قلب رئوفش .... من هم چون فقط تمرین می‌کنم و زیاد اهل تفریح نیستم بیشتر اذیت می‌شوم. ... در مجموع من معتقدم محمد صمیمی و امین نیکفر باید مدال می‌گرفتند اما بدشانسی آوردند. ... آنقدر مرا اذیت کرده بودند که همه می گفتند چرا این‌قدر ناراحت هستی؟

درخشان: بازیکنان پرسپولیس افکار مخربی دارند؛ نیم فصل دوم تیم را ...

چه فرقی می‌کند که بگویند حمید درخشان یا علی دایی، چیزی که اهمیت دارد، ... خیلی‌ها تا همین چند وقت قبل مرا می‌دیدند و می‌پرسیدند چرا تیم بد نتیجه می‌گیرد؟ ... هیجان دربی شاید بازیکنان جوان را اذیت کند ولی اگر درست مدیریت شوند، مشکلی پیش نمی‌آید. ..... لوئیس فن خال - برندان راجرز؛ تقابل دو ایده آلیست · آیا بدشانسی های دورتموند به ;...

زن و شوهر | تفاوت میان میکاپ چرب درخشان

به گزارش بنکر (Banker)، این تصاویر اما ادعاهای درخشان را نقض می‌کنند. ... دایی: افتخارم است که یک روز احمدی نژاد من را کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش /از بازیکنان می ..... دستگيري راننده به اتهام آزار اذيت 2دختر دانش آموز ... آخر بدشانسی تصویر متحرک

درخشان: قلبم در حال ایستادن است - خرید سی سی کم

22 ا کتبر 2014 ... برای رسیدن تک تک بچه‌های مصدوم لحظه شماری می‌کنم. ... اما اینکه این همه حمله کنیم و بعد روی یک توپ به آن شکل گل بخوریم واقعا آخر بدشانسی بود. ... با اینکه از نتیجه و ناراحتی هواداران بسیار ناراحت شده‌ام یک چیزی مرا بسیار خوشحال و امیدوار کرد. ... آنچه که ما را اذیت می‌کند نداشتن نفرات کافی علاوه بر آنها است.

انتقاد همه کاره پرسپولیس از صداوسیما و منتقدان - بانک ورزش

7 فوریه 2015 ... خیلی‌ها به فوتبال علاقه دارند و آن را دنبال می‌کنند اما هوادار با تمام وجود و تک .... بخدا بدتر از درخشان بودن این و حرفاش منو اذیت میکنه اخه این کیه دیگه.

جیم - پنجره - حاشیه نگاری جیمی از بازی پدیده و استقلال www.jeem.ir

23 ا کتبر 2014 ... بهروان من را دید و همین کافی بود تا به یک آدم با لباس شخصی در کنار زمین گیر دهد. ... دقیق نتوانستم بفهمم چی شد و این یعنی بدشانسی تمام. ... 5 دقیقه به پایان بازی مانده و خودم را برای رفتن به داخل زمین و مصاحبه با قلعه نوعی آماده می‌کنم. ... سوالات در جیب، راهی خانه شدم به امید مصاحبه با حمید درخشان یا بهتر بگویم ;...

کاش آن روز لعنتی به مدرسه نمی رفتم - شماره ۲ - هفته نامه تماشاگران امروز

گفتی در قطر هم بازی می‌کردی به شکل حرفه‌ای، فکر می‌کنم برای تیم الاهلی، درست است؟ بله ... به بابا گفتم که اگر می‌شود تیمم را عوض کنم، چون کارت من را نمی‌دهند و هر بار یک ... اتفاقا من داشتم به فریدون می‌گفتم که این الاهلی خیلی بدشانسی می‌آورد برای .... می‌کردند، یک دفعه خبردار می‌شوند که ناصر محمدخانی و حمید درخشان به قطر آمده‌اند.

ای کاش بازی پخش می‌شد درخشان: قلبم در حال ایستادن است/ اگر حریف ...

22 ا کتبر 2014 ... برای رسیدن تک تک بچه‌های مصدوم لحظه شماری می‌کنم. ... اما اینکه این همه حمله کنیم و بعد روی یک توپ به آن شکل گل بخوریم واقعا آخر بدشانسی بود. ... با اینکه از نتیجه و ناراحتی هواداران بسیار ناراحت شده‌ام یک چیزی مرا بسیار خوشحال و امیدوار کرد. ... آنچه که ما را اذیت می‌کند نداشتن نفرات کافی علاوه بر آنها است.

دی ۸٩ - آبزی دان

17 ژانويه 2011 ... گفتم آقای افضلی شما در این مدت مرا خیلی اذیت کردید. ... شاید درخشان ترین دوران مدیریت پارک به سال 73 بر می گشت که مرحوم شاهکوه محله ای رئیس پارک بود. ... هوا را هم به سکون هوا و بد شانسی نسبت دهند ولی این آخری یعنی مرگ ببر هیچ علتی ... تاسف آن است که ایشان اصرار می کند که باز هم ببر های دیگری به ایران می ;...

طرات آروشا عشق مامان و بابا(‿) (‿) ...خا

ولی از امروز سعی میکنم همه چی رو برات بنویسم تا سریع آپدیت بشه وبلاگت و به روز بشیم. ... از بدشانسی ما هم روز جمعه بود و بیمارستان پر مریض و جز چند تا رزیدنت و پزشک عمومی کسی نبود که ... همه مادرانی که به این عهد پایبندند و منم با اجازه آزاده جون اونو به یگانه الماس درخشان زندگیم تقدیم میکنم: ... مرا مرهم بدان ،آرامشی در اوج غمهایت.

(¯`I3´¯)`·.¸¸.·· II AYDA I2 PAGE . CO M··._.·`(¯`I3 ... - Haydarpage.com

قبل از اینها هم حدود 3هفته پیش کتابی خواندم که واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد: ... روایت می‌شود که درباره یک آدمی به نام بیل کازی صحبت می‌کنند و روایت و تحلیل آنها از ;...

تیوال | نمایش پرده برداری

22 ژوئن 2014 ... حالا نبود تو رو احساس میکنم، تو یه جهنم بودی و من یه گناهکار که توسط تو، تو این دنیا .... بیچاره "جوزپینا" ، خال روی رانش ، عجب بدشانسی، توو این همه جا. .... آنجا که دیدم بازیگران نمایش حتی قدرت حرف و ارتباط ندارند ولی در نمایش بسیار درخشان بازی کردند فقط ... مرا از تنهائی نجات داد و مرا بیشتر به آینده امیدوار کرد.

پرسپولیسی های عقدا

وی درباره وضعیت خود پس از آسیب دیدگی و شانس حضور در تیم ملی گفت: بد شانسی آوردم و سه بار پیاپی مصدوم شدم. .... او در کنار این نمایش درخشان بعد از حضور در برنامه نود بسیار محبوب شد. ... نمی‌دانستم چه اخباری در آن می‌گذرد و به چه هدفی فکر می‌کنند. ... تیم می‌رسم شرایط خوبی داشته باشم و به این دلیل نیمکت‌نشینی مرا اذیت نکرد.

درخشان: قلبم در حال ایستادن است/ اگر حریف سه تا حمله کرده بود اینقدر ...

22 ا کتبر 2014 ... میلاد کی مرام: اگر نقش صدام رو بازی کنم باید من را با سنگ بزنند؟ ... اما اینکه این همه حمله کنیم و بعد روی یک توپ به آن شکل گل بخوریم واقعا آخر بدشانسی بود. سرمربی ... آنچه که ما را اذیت می‌کند نداشتن نفرات کافی علاوه بر آنها است.

شازده کوچولو - سراب

اما یک چیزی مرا نگران می کند. وقتی که من آن پوزه ... و آن وقت می بینید که چطور همه چیز تغییر می کند . ... شازده کوچولو دوباره جواب داد: «بله، البته، خودت رد پای مرا روی ماسه ها خواهی دید که از کجا شروع شده. ..... و دوباره صدای غریدن قطار سریع السیر و درخشان دیگری را شنیدند. .... من نمی خواستم تو را اذیت کنم، اما خودت خواستی اهلی ات کنم.».

گفتگو با هادی عامل گزارشگر محبوب کشتی - خبرکشتی-پايگاه ...

10 ژانويه 2015 ... عامل که حالا به دلیل خلق و خوی خاص و گزارش های درخشان یکی از محبوب ترین ... در سن 14 سالگی در حین تمرین دست راستم شکست ، دکتر دست مرا جا انداخت ... طلا را به دست آورد و آزادکاران کشورمان با وجود بدشانسی سه مدال به دست آوردند . ... واژه ها و جملاتی چون چغر بد بدن،سالن را به غوغاکده ای تبدیل می کند، کشتی بلد و.

مطالب جدیدتر - استقلال منهای این منهای آن...

نمی دانی این جای خالی لعنتی چقدر اذیت مان می کند! ... به این پرسش که آیا نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد گفت: به هر حال اتفاقاتی رخ داد که من را ناراحت کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 672
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 478
  • بازدید ماه : 4,799
  • بازدید سال : 38,817
  • بازدید کلی : 318,531