loading...
عکس,عکس بازیگران,عکس جدید,جدیدترین عکس های بازیگران
سعید بازدید : 264 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

اخبار پارسیک - نمی‌توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم

23 دقیقه قبل ... نمی‌توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم. ... عکس/ پیراهن فصل آینده منچستر سیتی/ این طرح‌های زیبا! Bullet عکس/ اعجوبه‌ای به نام دنیل کوآلا!

فلورنتینو پرز:نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو و بیل تصور کنم ...

من نمی توانم رئال مادرید را بدون کریستیانو رونالدو و گرت بیل تصور کنم." گفته می شود که این بازیکن 25 ساله از زندگی در پایتخت اسپانیا لذت می برد و مصمم است ;...

پرس: رونالدو و بیل را نمی فروشم - Isport.ir

"من نمی توانم آینده بدون کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را تصور کنم. هرگز به پیشنهاداتی که برای جذب بیل می شود، گوش نمی کنم". آی‌اسپورت- فلورنتینو پرس ;...

نمی‌توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم - نیوهاب فارسی

نمی‌توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم. ... دیدار بابا رجب جانباز ۷۰درصد با رهبر معظم انقلاب + تصاویر. -باشگاه خبرنگاران ;...

فلورنتینو پرز: بیل فروشی نیست؛ نمی توانم رئال مادرید را بدون ...

فلورنتینو پرز: بیل فروشی نیست؛ نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو و بیل تصور کنم - - جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال.

هواداران کریستیانو رونالدو

بنا به گزارش وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید، این تیم با باشگاه پورتو بر سر انتقال ... پرز: آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است ... بعضی اوقات ممکن است حس خستگی بکنید که طبیعی است، ولی الان نمی توانم ادعا کنم خسته ام.

هواداران کریستیانو رونالدو - اخبار کلی رئال

روز بدون کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید چگونه گذشت. روز بدون ..... فلورنتینو پرز:نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو و بیل تصور کنم. فلورنتینو پرز:نمی ;...

فلورنتینو پرز | طرفداری

تصویر پویا نیّری وند پویا نیّری وند / 03/25/2015 - 16:29 / 66 دیدگاه / 3316 مشاهده. فلورنتینو پرز: به اوندسیما فکر می کنم؛ هیچکس این بازیکنان را فراموش نخواهد .... فلورنتینو پرز: بیل فروشی نیست؛ نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو و بیل ;...

کانون هواداران رئال مادرید و کریستیانو رونالدو - مطالب دی 1393

فلورنتینو پرز: بیل فروشی نیست؛ نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو و بیل تصور کنم. نویسنده: معین .... مدیر. تاریخ: سه شنبه 9 دی 1393 - 05:08 ب.ظ. 0 نظر.

سایت خبری رئال مادرید - مطالب اخبار رئال مادرید - RealMadridCr7.ir

گل های بازی : باراگان - اوتامندی (والنسیا) - کریستیانو رونالدو (رئال مادرید). والنسیا .... پرز : بیل فروشی نیست/رئال مادرید بدون رونالدو یا بیل نمی توانم تصور کنم.

پرز: کریستیانو رونالدو و گرت بیل را نمی فروشم - رئال کلاب

به هر حال پرز در اظهاراتی که در روزنامه آبولا منتشر شد، گفت:«من نمی توانم آینده بدون کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را تصور کنم. هرگز به پیشنهاداتی که برای جذب ;...

پرز آینده مادرید بدون بیل رونالدو غیر قابل تصور است | جستجو | پن پن

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادريد با تاکید بر اینکه شک و شبهه ای در مورد آينده گرت بيل وجود ندارد اذعان کرد این بازیکن ... پرز: آينده مادريد بدون بيل و رونالدو غير قابل تصور است ...... او گفت:" نمی‌توانم خودم را در پیراهن یونایتد تصور کنم.

Football.ir - اخبار فوتبال : «گرث بیل»

کریسیتانو رونالدو و گرت بیل، ستارگان رئال مادرید پس از بازگشت به .... رادیویی کادنا سر اظهار داشت: نمی‌توانم خودم را در منچستریونایتد تصور کنم. ... ستاره ولزی رئال مادرید اعلام کرد که تیمش بازیکنان بزرگی دارد و قبلا هم بدون حضور رونالدو بازی ;...

اف سی بارسلونا دات آی آر | خبرگزاری

پدرو در این فصل تنها 12 بار از ابتدا درترکیب بارسلونا در لالیگا به میدان رفته است. .... "من نمی توانم آینده بدون کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را تصور کنم.

آنچلوتی: بدون درخواست از رونالدو، تعویضش کردم - JusSst CrisTiaNo ...

والپیپر چند بازیکنان رئال مادرید در پیراهن " تیم باشگاهی + تیم های ملی " خود : .... یوهان کرویف اظهار داشت :” نمی توانم رونالدو و مورینیو را در بارسلونا تصور کنم.

ماندن راموس رونالدو برای همیشه در رئال | جستجو | مرجع وب فارسی

رئال مادرید 4-1 رئال سوسیداد؛ برد شاگردان آنجلوتی در غیاب رونالدو. در هفته بیست و یکم ... می خواهم دتها در این جا بمانم و نمی توانم خود را در پیراهنی جز رئال تصور کنم.” ... این اولین باری نیست که رئال، بازی بدون کریستیانو را تجربه می کند. در فصل ;...

آل نیوز|all-news.ir هواداران کریستیانو رونالدو

فکر می کنم حضور در رئال مادرید برای من یک امتیاز است و هر روز سعی می کنم نشان دهم که آنها ... پرز: آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است .... بعضی اوقات ممکن است حس خستگی بکنید که طبیعی است، ولی الان نمی توانم ادعا کنم خسته ام.

کاسیاس: رئال بدون مورینیو غیرقابل تصور است - صفحه اصلی

نمی‌توانم رئال مادرید را بدون مورینیو تصور کنم. کاسیاس اشاره کرد: روابط میان مورینیو و پرز تیره نشده است. --کد خبر : 992527 زمان ارسال : چهارشنبه 1391/09/22 ;...

دیگو لوپز - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

دیگو لوپز دروازه بان سابق رئال مادرید پس از پیوستن به میلان با رئال مادرید ... شدن را داشتم اما هیچوقت تصور نمی کردم که در باشگاه قلبم ، رئال مادرید بازی کنم . ... رائول کبیر در صدر این جدول است با77گل که سال دیگر رونالدو این رکورد را خواهد شکست. ... لوپس قبل از ترک اسپانیا گفت: نمی‌توانم روزهای خوب خود در رئال را فراموش کنم.

راموس:” ایکر مثل برادر من است/ انتقادات؟ پوست کلفت شده ایم!” - مرجع ...

24 مارس 2015 ... مرجع خبري رئال مادريد : سرجیو راموس در مصاحبه با رادیو کادنا سر در مورد شکست در ال کلاسیکو صحبت هایی انجام داد. انتقادات :” به همه احترام ... عجله ای ندارم چرا که نمی توانم خود را در پیراهنی به جز رئال مادرید تصور کنم. می خواهم ... مسائلی مثل برخوردها با جشن تولد رونالدو ناراحتت می کند ؟ .... از عرش تا فرش بدون مودریچ!

بارترا: نمی توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم / فیفا دی

مارک بارترا بازیکن بارسلونا در گفت‌و‌گویی با تمجید از ستاره آرژانتینی بارسلونا با بیان اینکه «نمی‌توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم»، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله این است که ... سانتوس: به رونالدو رأی دادم چون بهتر از مسی است · لاپورتا: مدیران ;...

صراط نیوز | Seratnews.ir | ورزش

اطلاعاتی دارم که نمی‌توانم رسانه‌ای کنم ... نباید من و رونالدو را مقایسه کنند ... خاطره فنایی از قضاوت در استادیوم بارسلونا/ مدارکم را پنهان کردند تا نتوانم به جام ... رحمتی در خصوص اختلاف با قلعه نویی بدون نام بردن از او گفت: من گفتم که این الفاظ را بکار نبرید و به من گفتند که شما پول ... تصاویر/ دیدار دوستانه استقلال و سایپا.

نمی‌توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم - عصر ورزش

آندرس اینیستا، بازی‌ساز کهنه‌کار و اسپانیایی باشگاه بارسلونا گفت: من در مورد مسی هیچ مشکلی ندارم، او در هیچ جا بهتر از اینجا (بارسلونا) نمی‌تواند بازی کند و ;...

بارترا: نمی‌توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم | بارسانیوز

20 نوامبر 2014 ... نتیجه بازی ختافه و بارسلونا ... رونالدو / رئال مادرید ... ستاره آرژانتینی بارسلونا با بیان اینکه «نمی‌توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم»، اظهار ;...

بارسلونا 2 - 1 رئال مادرید / بارسلونا فاتح ال‌کلاسیکو شد +تصاویر ...

23 مارس 2015 ... بارسلونا فاتح ال‌کلاسیکو شد/ آبی اناری‌ها در حاشیه امنیت. ... فکر نمی کنم او امشب تغییری در سبک بازیش به وجود آمده بود. ... کریستیانو رونالدو امشب تک گل رئال مادرید مقابل بارسلونا را به ثمر رساند و تعداد گل های خود در ال کلاسیکو را به 15 .... بارسا عالی بازی کرد رونالدو بد اما رئال بدون رونالدو عالی بازی کردند ;...

موتور جستجوی ورزش 10

دوئل فولاد و استقلال / رحیمی و پرسپولیس به هم رسی ... عکس/ سلفی خانوادگی هافبک پرسپولیس در برج میلاد ... نمی‌توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم.

کریستیانو رونالدو - تصاویر رئال مادرید

برچسب‌ها: اخبار رئال مادرید, اخبار کریستیانو رونالدو, اخبار زین الدین زیدان, تصاویر .... اگر قرار باشد لیست بازیکنانی که بهترین روحیه تیمی را دارند تهیه کنم، او در صدر .... از ذخیره های تیم لیورپول نیز چنین گفت: "نمی توانم در مورد ترکیب آن ها نظری بدهم. .... مدافعین توسط دیگر بازیکنان به خوبی حمایت می‌شدند و یک شب خوب بدون ;...

12 - رئال مادرید آنلاین

بازیکن سابق رئال و بارسا در ورد مقایسه رونالدو و مسی صحبت کرد و گفت :” سخت .... همان طور که نمی توانم رئال را بدون کریستیانو تصور کنم ، نمی توانم تیم را بدون ;...

اخبار بازیکنان و تیم های بزرگ - رونالدو

نمي‌توانم او را مدتي طولاني روي نيمکت رئال مادريد به عنوان شماره دو تصور کنم. ... با اين که توانستيم بدون رونالدو سه امتياز مسابقه را به دست آوريم تا نبود او در اين ;...

بارترا: نمی‌توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم - گل ها | Goooals

20 نوامبر 2014 ... بازيکنان بارسلونا براي بازي با ویارئال در نیمه نهایی بازی رفت جام حذفی ... رونالدو , رئال مادريد, 28 ... ستاره آرژانتینی بارسلونا با بیان اینکه «نمی‌توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم»، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله این است که مسی ;...

ایسنا - کرایف: هرگز نمی‌توانم مورینیو را در بارسلونا تصور کنم

15 نوامبر 2014 ... کرایف: هرگز نمی‌توانم مورینیو را در بارسلونا تصور کنم. » سرویس: ورزشي ... بدون شک در صورت این اتفاق تغییر و تحولات زیادی در انتظار آبی-اناری‌ها خواهد بود. رسانه‌های ... بعید است که رونالدو و مورینیو به بارسلونا بیایند. آن چه در ;...

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

راستی یه چیزی رو یاد اوری کنم که ایام شهادت رو هم در نظر داشته باشید. ... فابیو کوئنترائو مدافع چپ پرتغالی رئال مادرید مایل است تا تابستان آینده به منچستر یونایتد منتقل شود. .... پرز: آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است ... قبول دارم که نمی توانم به عدد 80 یا 100 گل در فصل برسم، ولی غیر از آنها هم بازیکنانی در ;...

پايگاه خبری افکارنيوز

۸. کودک ۴ساله ایرانی که مدافع حرم شد/تصاویر ... کاپیتان استقلال درباره رفتن کی روش چه گفت؟ ماجرای آتش‌سوزی ... با حکومت اسد،بدون حضور وی، مذاکره می کنیم.

بارترا: نمی توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم - فارس | قطره

20 نوامبر 2014 ... بازیکن بارسلونا به تمجید از ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت. ... فرار رونالدو و مسی از مصدومیت! ... مارک بارترا در گفت و گویی با تمجید از ستاره آرژانتینی بارسلونا با بیان اینکه نمی توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم ، اظهار ;...

کرایف : حضور رونالدو و مورینیو را در بارسلونا باور نمی کنم

15 نوامبر 2014 ... بدون شک در صورت این اتفاق تغییر و تحولات زیادی در انتظار آبی-اناری‌ها خواهد بود. ... نشست، گفت: اصلا نمی‌توانم مورینیو و رونالدو را در بارسلونا تصور کنم. ... چطور می‌توان مورینیو یا رونالدو را روی نیمکت بارسلونا تصور کرد؟

بارترا: نمی‌توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم : ورزش parsilog

... بارسلونا با بیان اینکه «نمی‌توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم»، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله این ... بارترا خاطرنشان کرد: رئال مادرید هر سال بازیکنان خوبی جذب می‌کند و واقعا در حال حاضر قدرتمند هستند ..... بارسلونا اجازه توهین به رونالدو را نمی دهد !

کریستیانو رونالدو-رونالدو-رئال مادرید-cr

برچسب‌ها: رئال مادرید, رونالدو, جدید ترین اخبار در رابطه با رئال مادرید, جدید ترین اخبار در رابطه با رونالدو .... بنابر گزارش فارس، آنچلوتی گفت: نمی‌دانم دی ماریا چه گفته است اما تعجب کردم که از من ... قوی‌ترین تیمم را به میدان می‌فرستم بدون اینکه نگران باشم چه کسی یک اخطار تا محرومیت فاصله دارد. ... ادامه ی تصاویر در ادامه ی مطلب .

ویوا رئال مادرید - توپ طلا

ویوا رئال مادرید - توپ طلا - بزرگ ترین کانـون هواداران رونالدو و رئال مادرید - ویوا رئال ... تصاویر/پیروزی و قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاههای جهان ... می‌خواهم از هم تیمی‌هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون کمک آنها نمی‌توانستم به ;...

بارترا: نمی‌توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم - گل ها | Goooals

20 نوامبر 2014 ... لیست 18 نفره بارسلونا برای بازی با ایبار در هفته 27 لالیگا ... رونالدو, رئال مادرید , 30 ... بارترا در گفت‌و‌گویی با تمجید از ستاره آرژانتینی بارسلونا با بیان اینکه «نمی‌توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم»، اظهار داشت: مهم‌ترین ;...

رئال مادرید - کهکشانی ها

13 ژانويه 2015 ... آنچلوتی:”تصور نمی کردم بازی پیاپی را ببریم”. رونالدو آقای گل ... تونی کروس، هافبک رئال مادرید کنایه ای جالب را به مسی زد. نویر فقط 0.04 درصد ;...

رونالدو : می خواهم بدون درد بازی کنم اما این در فوتبال ... - رئال مادرید فارسی

16 ژوئن 2014 ... رونالدو : می خواهم بدون درد بازی کنم اما این در فوتبال غیر ممکن است. توضیحات: منتشر ... من به طریقه متفاوتی به تیم ملی کمک می کنم اما نمی توانم بار تیم را روی دوش بکشم . برزیل : از مردم برزیل ... تصویر امنیتی جدید. ارسال. لغو.

‏ریال مادرید در افغانستان Real Madrid In Afghanistan‏ - ‏‎Kabul ...

ريال مادرید جهت احترام به استیون جرارد کاپیتان باشگاه لیورپول بعد از بازی دوستانه تندیس ورزشگاه ... خودم از این اخبار تعجب کردم اما قصد جدایی از ریال را ندارم و تا پایان قراردادم می مانم. ... نمی توانم مثل آنها سالی هشتاد گل بزنم، و خودم را در جمع پنج بازیکن برتر می دانم. ... پرز: آینده ريال مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است.

علم همه چیز را ثابت نمی کند

پرز: آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است ... بعضی اوقات ممکن است حس خستگی بکنید که طبیعی است، ولی الان نمی توانم ادعا کنم خسته ام. در رئال ;...

تیر 1387 - CRISTIANO RONALDO

کریس رونالدو در ادامه افزود :من صدها سوال در مورد منچستر یونایتد و رئال مادرید داشته ام ... که بازی می کنم راضی و خوشحال باشم من در مورد آینده چیزی نمیدانم اما من بسیار با ... البته حضور کریستیانو رونالدو در آمریکا بدون حاشیه نبوداو که به دلیل .... به گزارش سرويس دريافت خبر برنا، كريستيانو رونالدو، هدف اصلي رئال مادريد در تصاوير ;...

کلوب هواداران رئال مادرید - Asre Javan

از همین حالا اتوبوس قهرمانی رئال را می تونم تصور کنم که داره در شهر مادرید و از میان میلیونها ... ما بدون هیچ نگرانی و هیجانی منتظر تصمیم نهایی هستیم." "ما می دانستیم که وقتی کریستیانو رونالدو به پرتغال رفت و از اون آزمایش گرفتند مربی و ... من نمیدانم که آیا او برای بازی مقابل اسپورتیگ آماده خواهد شد یا خیر ، اما او به زودی آماده میشود ;...

بهار نیوز - ليونل مسی: رونالدو شایسته توپ طلا بود

14 ژانويه 2014 ... می‌خواهم از هم تیمی‌هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون کمک آنها نمی‌توانستم به این عنوان دست پیدا کنم. هم من و هم ریبری ;...

دی 1392 - اخبار باشگاه رئال مادرید

کریستیانو رونالدو - رئال بتیس 0-5 رئال مادرید؛ صعود موقت قوهای سپید به ..... هرچه آنها بزرگتر باشند، تصویر فوتبال بهتر خواهد بود. .... می‌خواهم از هم تیمی‌هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون کمک آنها نمی‌توانستم به این عنوان ;...

رئال مادرید- جام نیوز

بارسلونا فاتح ال کلاسیکو شد/فاصله با رئال مادرید به 4 امتیاز رسید ... نکته ویژه ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا، بدون تردید گزارش فاجعه‌بار و مملو از اشتباهات عادل ... تصویر مربوط به زمانی می‌شود که کریس رونالدو توپ را از دست گواردیولا قاپید و او را هل داد. ... عکس/ فیس بوک گرت بیل/ نمی‌توانم برای ال‌کلاسیکو صبر کنم!

رونالدو: من آدم احساساتي هستم | ورزش 3

14 ژانويه 2014 ... ... ارسال تصاویر · ویدئو · پخش تصویری زنده · لنز(تصاویر ستارگان) ... نمی‌توانم احساسم را از دریافت توپ طلا بیان کنم. لحظه بسیار خاصی برای من بود. می‌خواهم از هم تیمی‌هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون کمک آنها ... ستاره رئال مادرید در پایان درباره رابطه‌اش با لیونل مسی گفت: من رابطه ;...

اخبار داغ رئال مادرید

اخبار داغ رئال مادرید - فقط برای سلطان فوتبال. ... از اينکه قراردادم را تمديد کردم بسيار خوشحالم چرا که چند سال ديگر مي توانم در تيم ... سرخيو راموس در اين مورد گفت : نمي‌دانم چه معيارهايي براي انتخاب بهترين‌ بازيکن دنيا وجود دارد. ... تصور مي‌کنم اين عنوان به کريستيانو رونالدو نيز مي‌تواند داده شود. ... چون آنها بدون ترس به ميدان مي آيند.

هالا مادرید: جدیدترین ها از رئال مادرید

برچسب ها : رئال مادرید, هالامادرید, اخبار جدید, رونالدو, عکس بازی, ... به پزشك گفتم كه كمرم كمي درد مي كند اما فكر مي كنم كه تا فردا مشكل حل شود . ... ب خاطر تغییرات اپلود سنتر تصاویر قالب وب موقتا تغییر کرد .... از بازی در بهترین باشگاه دنیا لذت می‌‌برم و بیشتر از این نمی‌‌توانم تقاضای دیگری .... جام جهانی بدون رونالدو خنده دار است 2:.

بیل نمیتوانم خودم را در یونایتد تصور کنم - آیتا بلاگ

او گفت:" نمی‌توانم خودم را در پیراهن یونایتد تصور کنم. در مصاحبه های اخیر از من پرسیده شده که آیا در رئال خوشحال نیستم و همیشه گفتم از حضور در اینجا لذت می‌برم. سال‌های زیادی از قراردادم باقی مانده و از حضور در مادرید خوشحالم. ... بیل درباره تقسیم بندی ضربات ایستگاهی بین او و رونالدو گفت:" ما یک ملاقات تاکتیکی داشتیم که در ;...

آنچلوتی‌: بهترین بازیکن‌ جهان در رئال‌ احساس آرامش می کند

3 ا کتبر 2014 ... کارلو‌آنچلوتی سر مربی تیم فوتبال رئال‌ مادرید گفت: رونالدو‌ بهترین است و ... رئال‌ مادرید نمی‌توانم تیم رئال‌ مادرید را بدون کریس‌رونالدو تصور کنم.

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی رئال مادرید

دقیقه 15: رئال مادرید با خطای بازیکن سویا به روی رونالدو صاحب ضربه ایستگاهی شد؛ خود کریستیانو رونالدو ... در نهایت رئال مادرید بعد از 31 بازی بدون شکست، 2 شکست متوالی را تجربه کرد تا از صدر به رده سوم سقوط کند؛ ... چنین شرایطی را تصور کن . ... نمی توانم هیچ کلمه بدی در مورد ایکر بگویم چرا که هر چیزی جز این صحت ندارد .

رئال مادرید - مخزن بلاگ

من خدا را شکر می کنم که چنین مربی داشته ام - او واقعاً به من خیلی کمک کرده است. ... امروز، مادرید باشگاه بسیار بزرگی است؛ ما تصویر خود را تمیز کرده ایم. ... "سوت های اعتراضی در پایان مسابقه برایم قابل فهم و منطقی بود، اما نمی توانم درک کنم که چرا .... تونی کروس و کریستیانو رونالدو ، دو بازیکن رئال مادرید شب گذشته پیش از بازی ;...

دشمنان مسی عاشقان رونالدو

1) تصویر مورد نظر را آپلود کرده و آدرس را به ما دهید. ... رییس باشگاه رئال مادرید معتقد است که کریستیانو رونالدو با درخشش در این تیم به بهترین بازیکن ... " نمی‌دانم که آیا بازی‌های رئال مادرید با آمدن این مربی بزرگ زیباتر خواهد شد یا نه. ... فکر می کنم پیش از شروع تمرینات پیش فصل برای صحبت کردن در این مورد وقت داشته باشیم.

سایر تیم ها | صفحه اصلی - رئال نیوز

اینطور که فکر می کنم پوگبا به رئال مادرید انتقال داده می شود، اما نمی توانم خیلی جدی این حرف را تایید ... پرز : آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است.

پایگاه هوداران رئال مادرید - متفرقه

كريس رونالدو، اول شكستن ركوردها در مادريد، سپس بازگشت به منچستر .... اعضای رئال مادرید که تصویر بزرگ را می‌بینند، نیازی ندارند که مخالفت ... مردم تلاش می‌کنند تا متوجه شوند ما چگونه یک شرکت را با این نرخ و بدون وارد کردن هیچ پولی اداره می‌کنیم. ... و گاهی ما نمی‌توانیم بازیکنانمان را حفظ کنیم و مجبوریم بگذاریم از تیم بروند.

قرارداد فوق تصور رونالدو در صورت رفتن به منچستریونایتد - فیفادی ...

به رغم شایعاتی که از احتمال بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد به گوش می رسد، ... هیچ باشگاهی نمی تواند بدون جلب رضایت مسئولان رئال اقدام به خرید رونالدو کند.

توتال بارسا - پیکه : من نمی توانم برای رئال مادرید بازی کنم

25 مارس 2015 ... پیکه : من نمی توانم برای رئال مادرید بازی کنم. ... هارت : آگوئرو از مسی و رونالدو خطرناک تر است. تاریخ ارسال : پنجشنبه 6 فروردین 1394.

بیل: نمی‌توانم خودم را در منچستر تصور کنم - صفحه اول سایت

28 ژانويه 2015 ... بیل: نمی‌توانم خودم را در منچستر تصور کنم ... در حالی که فعلا رونالدو محروم است، امیدوارم وظیفه‌ام را در ضربات .... چهره بدون آرایش «جنیفر لوپز»!

رونالدو _ زلاتان _ هاینکس بهترینهای2013+تصاویر - باشگاه فرهنگی ...

رونالدو: زندگی بدون بردن توپ طلا هم ادامه دارد ... اگر من بتوانم به این عنوان دست پیدا کنم خیلی فوق‌العاده خواهد بود اما اگر هم نتوانم اتفاقی نیفتاده و ... مهاجم پرتغالی رئال مادرید درباره تمجید لیونل مسی از او گفت: من آدمی هستم که همیشه دوست دارم .... توپ طلا جایزه‌ای بود که من هرگز نمی‌توانستم آن را ببرم، چون در فوتبال اروپا بازی نمی‌کردم.

بارترا: نمی‌توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم | اخبار ایران

20 نوامبر 2014 ... مجله اینترنتی آموزنده :مارک بارترا بازیکن بارسلونا در گفت‌و‌گویی با تمجید از ... بارسلونا با بیان اینکه «نمی‌توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم»، ... گل دوم بارسلونا با کمک دست مسی + عکس · تبریک لیونل مسی به رونالدو ;...

ال کلاسیکو (طرفدارای رئال و بارسلونا بشتابید وقته کُرکُری خوندنه ...

نمي توانم كه دو سال پياپي بدون هيچ جامي در رئال مادريد را تصور كنم . .... تك گل اين ديدار را كريستيانو رونالدو در وقت‌هاي اضافه نيمه اول و در دقيقه 103 ;...

داغِ داغ مثل بارسا ـ رئال جنگ ستارگان - JameJamOnline.ir

بازی سنتی یا بهتر است بگوییم جنگ دیرینه رئال‌مادرید و بارسلونا آنقدر ... هم بنویسیم نمی‌توانیم حساسیت آن را تا دم در برنابئو یا نیوکمپ هم بیان کنیم. ... مگر می‌توان از کنار نام‌هایی همچون رونالدو، مسی، والدس، کاسیاس، پیکه، راموس، ژاوی، اوزیل، اینیستا، بنزما و. ... تصور بارسا بدون این مربی برای هواداران این تیم سخت و دشوار است.

#real_madrid_news_cr7_ Instagram Photos | Webstagramm.es

می خواهم تنها در این جا بمانم و نمی توانم خود را در پیراهنی جز رئال تصور کنم.” . ... ستاره ولزی رئال مادرید گفت که رقابتش با رونالدو ثابت است و اظهار داشت :” می دانستم که در رئال مادرید او ستاره ... پیغام آن بدین شرح است :” مادرید بدون قلبش نمی تپد!” .

کریستیانو رونالدو(رونالدو7کلاب): بلاگ کده

انچلوتی می داند که این هفته ، هفته ای کلیدی برای رئال مادرید است. رئال مقابل سویا و .... در هر بازی بدون توجه به دیدار بعدی تمام تلاشم را می کنم. آن کارت زرد حق من ... می خواهم دتها در این جا بمانم و نمی توانم خود را در پیراهنی جز رئال تصور کنم.” مسلما راموس ;...

اخبار اتحادها - بازی آنلاین فوتبال مستر90

نمیتوانم تصور کنم دوباره به یونایتد برمیگردد !"پوگبا در سال ۲۰۱۲ با ... بازیکنی که رئال مادرید به شدت به دنبال به خدمت گرفتن اوست و یووه نیز 100 ملیون .

90SP | ابراهیموویچ:پس از اخراج شدن نمی دانستم بخندم یاگریه کنم

12 مارس 2015 ... ابراهیموویچ:پس از اخراج شدن نمی دانستم بخندم یاگریه کنم ... زلاتان درباره اخراج شدنش از زمین بازی پس از تکل روی پای اسکار گفت: نمی‌دانم باید عصبانی باشم یا شروع به خندیدن کنم. ... فوتبال انگلیس از جمله جیمی کاراگر مدافع پیشین لیورپول که مفسر ... پرز: آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است.

آنچلوتی: درباره صحنه درگیری کریستیانو رونالدو نمی توانم قضاوت کنم

25 ژانويه 2015 ... تصاویر بازی فرانسه 1-3 برزیل (دیدار های دوستانه ملی 2015) ... درباره صحنه درگیری کریستیانو رونالدو نمی توانم قضاوت کنم. سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی دشوار و دیر هنگام امشب شاگردانش برابر کوردوبا با حضور در .... عکس ویـژه: پرویـز در تبریـز ؛ آن مرد بدون کلاه گیس و با سیبیل آمد!! پربحث ;...

شاهزاده کریس و پایان سلطنت مسی - تبیان

19 مارس 2014 ... مورینیو هموطن رونالدو، فصل قبل و پیش از بازی رئال با منچستر در اولدترافورد ... شاید برگزار کنندگان مراسم نمی‌دانستند اما برخلاف تصور آنها بین لیما و ... رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون کمک آنها نمی‌توانستم ;...

صفحه ورزشی - مشرق نیوز | mashreghnews.ir

آخرین وضعیت پرسپولیس قبل از دیدار با راه آهن · فیلم/ جا خالی زیبای معروف ... سوئد با 3 گل ایران را شکست داد + حواشی و تصاویر. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ;...

آخرین اخبار کریس رونالدو - تی نیوز

آخرین اخبار کریس رونالدو. ... رونالدو برای مجسمه اش هم آرایشگر دارد! ... ستاره رئال مادرید، سریع ترین بازیکن پا به توپ جهان | 36.9 کیلومتر درساعت ستاره رئال مادرید ، ;...

برترین گلهای رئال مادرید مقابل بارسلونا (ویدیو) - دانلود کلیپ جدید

21 مارس 2015 ... ویدیو:به بهانه ی دیدار امشب رئال مادرید مقابل لوانته-همه ی 12 گل رونالدو ... لالیگا اسپانیا ٢٠١٤/٢٠١٥ : بارسلونا - رایو وایکانو (تصاویر) · رئال ... بدون دی‌استفانو که برترین گل‌زن تاریخ رئال مادرید در ال‌کلاسیکو (دی‌استفانو با زدن 18 گل به .... بارسلونا به دنبال فینال در برنابئو / رئال: تعمیرات داریم، نمی‌توانیم

زیباترین گل های کریستین رونالدو در رئال مادرید (جدید)، کلیپ ...

گلهای رونالدو,گلهای رونالدو برزیل,گلهای رونالدوی برزیلی,گلهای رونالدوی برزیلی, گلهای رونالدو در ال کلاسیکو,گلهای رونالدو در منچستر,گلهای رونالدو در سال 2013, گلهای رونالدو به بارسا ... سید مهدی رحمتی:دوری از استقلال تلخ بود/آرزو می کنم مردم ایران شاد باشند ..... نیوشا ضیغمی در آغوش همسرش آرش در کنار هفت سین نقره + تصویر ;...

توپ طلای فیفا به رونالدو رسید - خوبان

14 ژانويه 2014 ... ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید برای دومین بار موفق شد عنوان بهترین ... ابتدا باید از همه تیمی هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون آنها این عنوان را نمی توانستم کسب کنم. ... لحظه بسیار سختی است و باید بگویم که نمی توانم صحبت کنم. ... تصاویر/ طبیعت خیره کننده ییلاق للندیز ماسوله.

بارترا: نمی‌توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم - جوان ایرانی

20 نوامبر 2014 ... بارترا: نمی‌توانم بارسا را بدون مسی تصور کنم - بازیکن بارسلونا به تمجید از ستاره ... بارترا خاطرنشان کرد: رئال مادرید هر سال بازیکنان خوبی جذب می‌کند و واقعا در حال حاضر قدرتمند ... گلچینی از عکس های فیسبوکی کریس رونالدو.

بوفون: نمی‌توانم یوونتوس را بدون کنته تصور کنم | وبسایت خبری و ...

20 مه 2014 ... خانه سری آ بوفون: نمی‌توانم یوونتوس را بدون کنته تصور کنم ... خوش نظر: سایپا به دنبال مذاکره با ستاره‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی ;...

اخبار ورزشی/Sporty News - بیل: نمی‌توانم خودم را در یونایتد تصور کنم

28 ژانويه 2015 ... گرت بيل، ستاره ي رئال مادريد عنوان کرد که از حضور در رئال مادريد خوشحال است و ... او گفت:" نمی‌توانم خودم را در پیراهن یونایتد تصور کنم. ... بیل درباره تقسیم بندی ضربات ایستگاهی بین او و رونالدو گفت:" ما یک ملاقات تاکتیکی داشتیم که در این مورد صحبت کردیم. ... سرخابی ها بدون خریدار در مزایده (ویدیو).

سوآرس: در انگلیس فقط برای لیورپول بازی می کنم - - فوتبالیسم

2 روز پیش ... مهاجم سابق لیورپول تاکید کرد در انگلیس تنها برای لیورپول بازی خواهد کرد. ... می دیدم که نمی توانم به تیمم در زدن گل کمک کنم اما با این که نه گل می زدم و نه ... پرز: آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است · وولفسبورگ ۴۰ ;...

۱۰ بازیکنی که از نرفتن به رئال مادرید پشیمان شدند+تصاویر

29 ا کتبر 2014 ... بازیکنان زیادی هستند که آرزوی پیوستن به رئال مادرید را دارند اما شاید عده‌ کمی این ... اگر کریستیانو رونالدو و گرت بیل برای ماندن در تیم‌هایشان در ... آیا فالکائو که دو فصل را در اتلتیکومادرید گذرانده بود، نمی‌توانست مستقیما به رئال مادرید، حریف اصلی این ... بدون اینکه چیزی را پنهان کنم، این حرف را به کاگاوا زدم.

کریس رونالدو: بازیگر محبوب من آنجلینا جولی است! - بازی آنلاین|اس ام اس

Posted on 2011/06/15 by admin — بدون دیدگاه ↓ ... بله کریس رونالدو بازیکن استثنایی باشگاه رئال‌مادرید که گرچه در رقابتهای این فصل با رئال تنها به یک قهرمانی ، در جام حذفی ... من نمی توانم پیوستن به این تیم را تصور كنم و این كار را نخواهم كرد.

هازارد:نمیتوانم در گلزنی مثل مسی و رونالدو باشم | ویکی پدیا

5 روز پیش ... نمی توانم سران نیوکاسل را ببخشم پیروزی 3-0 میلان در دیداری دوستانه با دو گل از ... فکر نمی کنم این مساله که هر زمان رونالدو افت می کند و مسی گل های زیادی می زند، مسی را بهترین بازیکن ... تصویر کیوان هازارد . ... رئال در بازی رفت با تساوی بدون گل مقابل المپیک ژاتیوا متوقف شد و فردا شب در سانتیاگو برنابئو ;...

دل بوسکه : نمی توانم بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کنم

3 ا کتبر 2012 ... وی در یک مراسم اهدای جوایز گفت: “من نمی‌توانم [بین مسی و رونالدو] یکی را انتخاب کنم ، هر دو ... مادرید و بارسلونا لحظه‌هایی را تجربه کرده‌اند که خوشایند نبوده است. ... بازدید بدون نظر » · تصاویر اتومبیل 2013 Lexus LS 460 F Sport ;...

توپ طلای فوتبال جهان به رونالدو رسید/ اشک‌های کریس سرازیر شد+عکس

13 ژانويه 2014 ... لحظه بسیار سختی است و باید بگویم که نمی توانم صحبت کنم. ... از همه تیمی هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر کنم، چرا که بدون آنها این عنوان را نمی توانستم کسب کنم ... شاهکارهای جدید آئودی به ستارگان رئال رسید+تصاویر.

ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/کریستیانو رونالدو - ویکی‌پدیای فارسی

افزودن تصاویر مناسب, انجام شد ... اینکه بعضی قسمت‌ها بدون منبع هستش دوم اینکه نیمی از یادکردهای منبع فارسی ... مشکلاتش را برطرف کردم و حالا همهٔ منابع این مقاله انگلیسی اند و همهٔ مطالبش منبع دارند. .... جمله‌های «رونالدو هم چنین در سال ۲۰۰۸ با قهرمانی با منچستر یونایتد را در لیگ .... آخه پس چرا می‌گویید کمتر از این نمی‌توانید بکنید؟

رئال مادرید در تهران + تصاویر - نمناک

کمپ رئال مادرید در ایران ، کمپ رئال مادرید در تهران ، مدیر فونداسیون رئال مادرید در تهران ، سفر ... خواکین گفت: امروز می خواهم اعلام کنم که در مدت یک سالی که با شرکت ایرانی طرف قراردادمان ... الان نمی توانم به طور دقیق بگویم که چه امکاناتی در اختیار بچه ها می گذاریم اما در این مدتی که در ... شاید از هر 10 هزار بازیکن یکی مثل رونالدو شود.

9 شيعه در افغانستان ربوده شدند

13 دقیقه قبل ... وانمود کنید آماده ترک مذاکرات بدون رفع تحریم‌ها هستید! ... تاثیر نوشیدن شیر بر سلامت مغز · نمی‌توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم · اروپا ;...

کانون هواداران رونالدو | وبلاگ 24

7 سپتامبر 2014 ... کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید به عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۱۵ معرفی شد. .... فدراسیون فوتبال اسپانیا به دنبال تصاویر بیشتر است که آن را تحویل .... رئال با رونالدو یا بدون او تیم بسیار خطرناکی است چرا که کروس و ..... " مصدومیت به این معنی است که فردا نمی توانم بازی کنم بنابراین در این ;...

رئال مادرید افتخارات خود را به اعلاء رسانده است | جستجو | مرجع وب فارسی

رونالدو تا به اینجای کار با تاثیر در 59% گل‌های رئال مادريد، از این حیث بهترین ... اینطور که فکر می کنم پوگبا به رئال مادريد انتقال داده می شود، اما نمی توانم خیلی .... 113 سالگی باشگاه رئال مادريد، مراسمی ویژه با عنوان رئال مادريد بدون مرز، روز گذشته با ... به گزارش "ورزش سه"، در تصویر، فلیپه ریس، کاپیتان تیم بسکتبال رئال ;...

پدر خامس رودریگز: او می خواهد برای رئال مادرید بازی کند؛ زید ... - شهرخبر

راجع به صحبت هاتم بله خودمم دارم میگم که نمیتونم بهش بگم هامس چون اون جا ... برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. .... پرز: آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است وولفسبورگ 40 .... برای تیم امید با تمام توان تلاش می‌ کنمصالح: برنامه‌ ریزی مسابقات درست نبود؛ ;...

?دشمنان مسي عاشقان رونالدو ? - پرس آنلاین

رییس باشگاه رئال مادرید معتقد است که کریستیانو رونالدو با درخشش در این تیم به . .... "نمی‌دانم که آیا بازی‌های رئال مادرید با آمدن این مربی بزرگ زیباتر خواهد شد یا نه. رئال با ... بدون شک چنین پروسه‌ای کلاس رئال مادرید را بالا می‌برد . ... فکر می کنم پیش از شروع تمرینات پیش فصل برای صحبت کردن در این مورد وقت داشته باشیم.

رونالدو و نادال در کنار هم عکس - فایل دون

براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اين محصول اينجا را کليک کنيد ... روش خريد: ... وب هواداران کاسیاس فقط رئال و پرسپولیس وب هواداران کاسیاس. عشق رونالدو عشق ... و استقلال. ایا خرید بیل و ایسکو ارزش از دست دادن ستاره هایی مثل اوزیل را داشت بله خیر نمیدانم. ... برای جوانان روی بنر ها کلیک کن و بدون محدودیت همه جا برو حال کن.

۵۰ گلزن برتر جام‌ جهانی چه کسانی هستندjjj - نخست نیوز

دیدن تصاویر کودکی آنها خالی از لطف نیست. ... کامو بدون درنگ پاسخ داد: “فوتبال”. ... مارسلو در گفتگو با وب سایت باشگاه رئال مادرید گفت: از دست دادن ناعادلانه یک ... اخراج رونالدو اصلا عادلانه نبود اما نمی خواهم در مورد اینکه داوری چطور بود اظهار نظر کنم. ... ما پیروزی در هر بازی است اما نمی توانم تمام بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشت.

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی - پارس ناز

تلاش بدون نتیجه کاربران ایرانی برای توهین به داور استرالیایی +عکس · علی پروین از مشکلات این ... اعلام بارداری خانم سوارکار در برنامه زنده تلویزیونی + تصاویر ... عکس های دیدنی از تست سرعت رونالدو در تمرینات رئال · عکس هایی ... تیم فوتبال زنان بارسلونا دو رکورد منحصر بفرد ثبت کرد ... اگر هنوز مجردی پس کلیک کن بیاتو!

کانون هواداران رئال مادرید

ستاره فوتبال جهان با انتشار تصویر زیر روی صفحه اینستاگرام، برادرش “دنیل” را به ... گرفته تا کارمندهایی که هر روز در سکوت و بدون اینکه حتی کسی نام‌شان را بداند کارشان را می‌کنند، می‌شود فهمید. ... در این دیدار کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید که دچار آسیب دیدگی زانو بود در ... نمی توانم احساسم را توصیف کنم.

میروسلاو کلوزه.مردی که با همه فرق دارد. - جهان فوتبال

سال 2002 و در جام جهانی، فقط رونالدو بیشتر از کلوزه گل زد اما هیچ کدام از نویسندگان ... یی قرار ملاقات می گذارند و مدیربرنامه هایشان از انتقال آنها به باشگاه بارسلونا حرف می زنند. ... کلوزه در این باره می گوید: «او خوب می دانست من نمی توانم ادایش را درآورم. ... مورینیو:می توانم رئال را بدون کریس تصور کنم؛درغیاب مصدومان هم زندگی ادامه دارد

Home - علم همه چیز را ثابت نمی کند

بنا به گزارش وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید، این تیم با باشگاه پورتو بر سر انتقال ... پرز: آینده مادرید بدون بیل و رونالدو غیر قابل تصور است ... بعضی اوقات ممکن است حس خستگی بکنید که طبیعی است، ولی الان نمی توانم ادعا کنم خسته ام.

رونالدو شانس سوم کسب توپ طلا - آلامتو

30 دسامبر 2013 ... رونالدو شانس سوم کسب توپ طلا:هافبک آبی اناری‌ها معتقد است که مسی ... امارات سفر کرده است گفت:‌ نمی‌توانم انکار کنم که کریستیانو رونالدو ... اگر رای می‌دادم بدون شک مسی را انتخاب می‌کردم. ... چه بسا جام‌های کمی با بارسلونا به دست آورده باشم اما باید تاکید کنم که از ... هر کدام از تصاویر صدها کیلومتر را پوشش می‌دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 672
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 4,786
  • بازدید سال : 38,804
  • بازدید کلی : 318,518